måndag 7 maj 2012

Lite mys






I helgen var vi hem till Edsbyn en sväng! Vår son Markus fick en liten gåva av mormor, morfar, farmor, farfar och av sin pappa och mig. Ett presentkort från körskolan som han kan ta körlektioner för.Vi tittade även på en årskrönika som min man redigerat ihop från -94, roligt med tillbakablickar och åt lite smörgåstårta .Den ena tårtan blev bara halv för min son var lite hungrig när han kom hem på kvällskvisten.och hittade polar brödet till tårtan. Så måntro jag blev snopen när jag skulle göra tårtan på morgonen! Men den blev väldigt god i alla fall! fast lite mindre då förstås. :) Även vår dotter fick en present, en bärbar dator, men tyvärr var hon sjuk så hon kunde inte följa med, men blev såklart glad när vi överraskade henne lite senare hemma. Det blev en liten snabb loppis tur i Edsbyn med. Jag och min svägerska Bettan for en sväng på bakluckeloppis och jag hittade en del fynd. Bilder på dom kommer senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar