torsdag 17 maj 2012

Tillskott





I går tog vi en promenad till min svägerska Leena och hennes man Jocke. De har skaffa sig tillskott i familjen. Nämligen två getter Bill och Bull, väldigt snälla. Vår son kom hem från Edsbyn i dag så då tog han och jag en promenad och kollade in de ståtliga djuren och dom verkade trivas perfekt i sitt nya hem! Min svägerska väntar även smått. Så vi går nu här i väntans tider, så spännande. Så det blir dubbelt med tillskott i deras familj inom kort! :) Jag börjar känna av lite resfeber med. För på Måndag bär det av till Norge med chefen och arbetskollegorna. Ska bli super kul och intressant, för vi ska besöka Löjten ljus. Butiken med tillverkarna av våra ljus på Ljustorget. Så det kommer att bli många fotton, kan jag tro! :) I morgon är det äntligen fredag, så skönt! ha en trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar