tisdag 8 maj 2012

Ny fyndat





Här kommer mina nya loppis fynd från i helgen! Blir ju inte så många fynd nu för tiden, när jag slutat arbeta på Solhusets loppis. Men en del fynd kommer det nog hinna bli ändå i sommar :) Den emaljerade hinken fick jag av min snälle son Markus. Han hade fått sin första lön så han kostade på sin mamma en fin present så snällt! :) Jag har velat haft en sådan ett tag nu, för att ha tvättmedel i och 100:- var ett överkomligt pris för den tycker jag. Så tack så mycket! :) De marina prylarna och vasen kostade 20:- Den fina träasken i silver bara fem, ett verkligt fynd. Skorna som såg nästan nya ut kostade 30:- kommer blir perfekta till sommaren. Så det var verkligen fynd tycker jag! :) Papparken fick jag av min svägerska. Hon hade beställt dom från Panduro och tänkt på mig och min dotter, så snällt av henne, så tack för det Bettan! :) Men nu ska jag försöka sova lite fast både ögon och näsa rinner av förkylningen! Så god natt alla vänner vi hörs :) kram!

Ps; Titta in hos Mormors Gömmor och var med på en rolig tävling,

1 kommentar:

  1. Vad roligt! :) Superfynd tycker jag! ;)
    Nu måste du skaffa en lott inne hos mig också! Måste ha många namn för att det ska bli skoj! :)

    Kram Bettan

    SvaraRadera