söndag 1 juli 2012

Från Birsta city




I går var vi till Sundsvall på vår vanliga på- fyllnads tur! Men det blev även lite annat handlat än bara mat. På Birsta city finns ju en secondhand affär som jag bara måste besöka varje gång vi är dit. Denna gång inhandlade jag dessa vackra skor och fräcka linne för 150:- Sedan blev det en klänning till skorna från Indiska för 249:- Den är superskön och passade mina kvinnliga kurvor perfekt! :) Det blev lite hårda prylar med! Kommer bilder på det senare! I dag har bygget av vår balkong fortsatt. Men tyvärr blev det ju regn nu på eftermiddagen som förhindrade det hela, så typisk denna svenska sommar. Men man får väl ha lite tålamod! Ha en skön semester alla som fått det nu! Jag får vänta ytterliga några veckor på min, v30, v31.Men det riktiga badvädret verkar ju lysa med sin frånvaro! Kram på er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar