torsdag 5 juli 2012

Nordiska museet









Som jag nämnde i ett tidigare inlägg besökte jag och min man Tony Nordiska museet på vår tur till Stockholm! Verkligen sevärt om ni har vägarna förbi. Mode, traditioner, leksaker, dukade bord och möblerade rum var några av sevärdheterna. Kul med tillbaka blickar i tiden och lite nostalgi! Dockskåpet på bilden här är verkligen nostalgi för mig. För jag ägde nämligen ett likadant. Jag har det kvar men målade och tapetserade om det till min dotter som snart är 18år. Lite synd kan jag tycka nu efteråt, när jag fick se det här. Men gjort är ju gjort! Fler bilder från resan kommer snart! Nu i kväll har jag varit på Mary kay party hos min svägerska Joanna verkligen trevligt! så tack för inbjudan. Jag köpte en mascara för min börjar ta slut.I morgon är jag ledig så då ska jag ta fram min sommar garderob. Har inte gjort det tidigare för det har ju mesta dels regnat denna sommar. Sedan blir det nog lite sommarstök i köket med! Ha det bra så länge alla, tills vi ses igen! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar