torsdag 26 juli 2012

Supernöjd







I går tog vi en loppistur till Järvsö och Bollnäs! Jag är verkligen supernöjd med mina fynd. Vattenkannan och holken köpte jag på en blomsterbutik i Järvso allt annat är loppisfynd! Resväskan, glasögonen samt hundarna har jag varit på jakt efter ett bra tag nu. Så jag blev superglad när jag hittade dessa. Kannan, holken och fågeln ska jag ha på vår nya balkong som snart är klar, ska bli så kul att få börja piffa där. Flaskan hamnar i vårt marina gästrum. Figurinen med dansparet spar jag ju på! så den hamnar i sovrummet med de andra paren. Tvålkoppen blir toalett piff! :) Detta en bra början på min semester får jag säga! :) I dag har vi varit och provat en bil som vi kanske ska köpa och trädgårdsmyst hos svägerskan Leena och hennes man Jocke, glass och kaffe perfekt i det ljuvliga sommar vädret. Men fler turer väntar, så ha det bra alla vänner kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar