onsdag 5 september 2012

Piff




Här kommer lite mer bilder från den nybyggda balkong, lite mera piffad! :) Här har det blivit en hel del sköna dagar i sommar. Så glad över vår nya balkong, blev riktigt nöjd med den! Fattas fortfarande lite piff, har lite idéer kring de.Men det får nog vänta till våren. I dag har jag dekorerat om på jobbet nästan hela dagen. Så kul men jag blir oerhört trött. Det är min sämsta period just nu. Jag har ont i kroppen hela tiden och domnar i armarna så jag vaknar på natten. Men jag trivs ju så bra med mina arbetskamrater och mitt jobb så jag glömmer bort värken där. Men när jag kommer hem gör sig värken verkligen påmind! Men det är bara att kämpa på för jag brukar bli bättre längre fram. Nu blir det lite té, alvedon och sängläge, kram på er vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar