fredag 21 september 2012

Tre gåvor

Jag har inte orkat blogga på ett tag nu! Har varit så otroligt mycket att göra på jobbet så kul men man är helt matt när man kommer hem. Så jag har hamnat framför tvn i stället för datorn. Har börjat en hel del nya program som jag gillar. Hela Sverige bakar som det var premiär på i går, är ett av dom. I kväll var jag på tjej middag hos min svägerska Leena, väldigt trevligt hade vi och god mat bjöds det på! Här är lite gåvor jag fått på sistone. Min man kom hem från jobb i Stockholm i går och då fick jag en ny väckarklocka. Helt perfekt för min gamla bara krånglar! Ansiktsmasken från Yves rocher fick jag av min dotter i dag ska bli kul att pröva, den var mot rynkor! :) Ljuset som kallas Löneblad fick jag från Löjten lys i Norge. Vi alla på jobbet fick ett varsitt och dom är så otroligt vackra när dom brinner, så snällt av dom! :) I helgen är jag ledig så vi ska fara och gratulera vår son Markus som nyligen tagit körkort. Ska bli trevligt med lite presenter och tårta! Men nu är det kväller! men ha en trevlig helg alla vänner!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar