lördag 1 september 2012

Till höst garderoben






Här är lite nyshoppat till höstgarderoben! Förra helgen var vi till Sundsvall och månadshandlade som vanligt och det blev en sväng på Birsta med. Eriksjälpens secondhand är ju ett måste för mig när jag är dit .Där hittade jag tunikan, koftan och den blommiga klänningen alla plagg kostade 69:- st. Den korallfärgade tröjan köpte jag på H&M för 149:-. Hittade även ett par jeans som jag tänkte köpa men väntade med dom. För jag tänker skicka efter lite från H&M katalogen lite längre fram, så då beställer jag dom där i stället. Klänningen med de små vita hjärtan har jag köpt på mitt gamla jobb Solhusets secondhand här i Ljusdal för 40 :-. Jag gillar att handla på secondhand! För det är ju oftast inte riktigt årets mode och jag gillar att blanda lite äldre mode med nytt. Så blir det ju oftast billigare och man är lite snällare mot miljön! :) Ha en fortsatt trevlig helg alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar