torsdag 3 januari 2013

Utan gröna fingrar



Här kommer lite mer piff från köket! Mysigt med tända ljus i vintertid. Blomsterarrangemanget har jag haft i tre år nu, i alla fall trädet! De övriga blommorna har jag bytt ut. Min svägerska Bettan som är florist hade knåpat ihop ett vackert arrangemang till mig för tre år sedan nu då. Till min förtjusning har jag lyckats hålla trädet vid liv, utan det minsta gröna fingrar. Helt fantastiskt kan jag tycka, kallar det supertur! :) I morgon är det freda och myskväll. Men jobbar helg så jag är inte ledig. Men vi har fått ändrat schema för 2013 första gången man skrev det då! :) Så vi kommer att stänga kl 15.00 på helgerna nu i stället för 17.00 som det var tidigare, känns skönt. Så ha en mysig fredagkväll och helg alla ni som är lediga kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar