måndag 14 januari 2013

Vår känsla


I helgen var min lillebror och hans familj här, så trevligt! Önska bara att det vore lite tätare mellan besöken. Men dom bor ju i Edsbyn så det är oftast vi som åker dit. Eftersom resten av min släkt också bor där. På söndagen var vi till mitt jobb och tog en fika. Gokillen Max som vi kallar honom, brorsans son, köpte två ljus. En dödskalle och en stubbe- gubbe. Så det blev en mysig avslutning på helgen! Svägerskan Bettan är ju florist så jag fick denna fina vår mugg med egenhändigt hopknåpade tråd blommor av henne. En riktig pyssel tjej. Hon har bloggen bland mormors gömmor förresten! Som finns här under min blogglista, i fall ni har lust att titta in där. Hoppas ni andra också haft en bra helg kram på er!

1 kommentar:

  1. Kan lova att en viss liten kille snart vill komma igen!! ;) TACK! Det blev en riktig myshelg! :))

    Prata nu med blomman så slår den nog ut! ;)

    Kraaam Från Byn

    SvaraRadera