måndag 20 januari 2014

Familje mys







I helgen var vi hem till Edsbyn och ordnade med det mesta till begravningen. Tungt! men det gick bättre än jag trodde i alla fall! Vi fortsätter att ta en dag i taget sorgen går i vågor, men livet måste ju gå vidare fast tomheten och saknaden är svår! Som en liten avslutning på helgen grillade vi lite korv hos Kicken och Bettan. Så härligt att det äntligen kommit lite snö också som lyser upp tillvaron en aning i alla fall! I morgon ska jag träffa mina handläggare från Af och försäkringskassan. Vi ska hjälpas åt att söka stadigt sjukbidrag eller vad det kallas för nu på 25% vore så skönt om det gick i genom. Jag har ju trots allt varit sjuk sedan jag var 19 så det är väl på tiden kan jag tycka! Ni får hålla tummarna för det med mig! I dag har jag sysslat med lite vardags sysslor här hemma men det går sekt. Men det får de göra nu när situationen är som den är. Dikten vi knåpade ihop till annonsen kommer jag att lägga upp här längre fram. Ha det bra så länge alla vänner där ute och var rädda om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar