onsdag 15 januari 2014

Retro nytt

Här kommer lite retro nyheter jag fyndat på sistone, så mysiga! Dom är köpta på massa olika loppisar både från Edsbyn och här hemifrån! De fina ljuslyktorna köpte jag på två olika loppisar samma dag. Hade sett dom dagen före och båda fanns kvar, i bland har man tur! :) Intresset för retroprylar har kommit mer och mer på sistone. Jag har ju alltid gillat dem men uppskattar dom mer nu när jag blivit äldre! Dom senaste dagarna har varit väldigt tunga eftersom min älskade pappa Örjan gick bort och lämnade oss i torsdags pga cancer En skrämmande sjukdom som bara tycks öka i rasande takt!  Men min tro och mitt hopp är att våra vägar kommer att mötas en dag, men jag vet inte när! Utan mitt hopp hade jag inte fixat det här, för tomheten och saknaden är enorm! Han kommer alltid att finnas i våra minen,drömmar och i vårt hjärta för det kan ingen ta i från oss i alla fall! Så jag säger sov gott kära pappa tills våra vägar åter möts älskar dig så! Fler av mina tankar ligger under dikter här.

1 kommentar:

  1. Jag känner varmt med dej och din familj. Saknaden efter en älskad familjemedlem är enorm. Min övertygelse och tro är att vi möts igen när vi stänger dörren från detta livet och går in i en annan dimension.
    Kram.

    SvaraRadera