måndag 3 februari 2014

Lite somrigt







Här kommer mina senaste fynd, både loppis och nytt! I onsdags for vi till Edsbyn och stannade till lördag. För min käre far begravdes ju på torsdagen. Allt gick bra och vi serverade smörgåstårta och cheesecake till kaffet efteråt hos mamma! På helgen hann jag med tre loppisar ett cafébesök på ett ny öppnat café och ett besök hos mormor som nyss kommit hem från sjukhuset med bruten arm. Så trist men hon är verkligen en krut gumma och kämpar på! :) Bilder från caféet kommer senare! Idag har jag  tagit det lugnt och mest bara vilat, för jag är så trött! Tänkte ta en uppfriskande promenad i det sköna vädret men det får bli imorgon om det milda vädret håller i sig. Nu får det bli lite mat, för det börjar suga i magen. Ha en bra vecka alla så ses vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar