måndag 17 februari 2014

Så snälla

Vilka fina vänner man har! I helgen när jag jobbade kom min gamla arbetskamrat och hennes sambo dit. Hon hade med sig två paket till mig bara så där, som lite uppmuntran! I ena paketet låg dessa vackra vantar som hon själv stickat till mig. I det andra låg två ljuslyktor det här är den ena. Hon känner verkligen mig när det gäller färgen och prylar. Så stort tack kära Christina för dessa gåvor! På söndags eftermiddagen kom nästa överraskning. Då fick jag av en annan väninna, Sara dessa virkade makroner som även hon gjort själv. I bland har man verkligen tur! Så fina presenter från två olika vänner samma helg, inte illa! :) Ville bara visa denna härliga gris som jag fyndade på Fyndhallen här om dagen. Jag fyllde den med M&M och så här blev det. Jag är supernöjd, få se hur länge dekorationen får ligga kvar i bara! :) Det finns stor råttor i detta hem förstår ni! ;) :). I dag har jag städat lite som vanligt eftersom jag är ledig. Men i morgon blir det en tur ner till köpingen och kanske ett litet besök på någon loppis, man vet ju aldrig! Men ha det bra så länge så ses vi snart kram!

1 kommentar:

  1. Kan ju vara lite joxigt att öppna korken på grisen så det kanske gör att karamellerna ligger kvar lite längre.
    Minns att vi hemma hos mig, när jag var liten, hade nåt liknande den svarta lyktan med färgglada prickar på men jag vet inte om det var en lykta?
    Kram.

    SvaraRadera