lördag 1 mars 2014

Bröllopsdagen

I onsdags firade vi vår 21 bröllopsdag! Vi hade lite myskväll med go-fika från jobbet. Från gubben fick jag denna vackra blomma och från vår dotter Rebecka fick vi vackra rosor och en söt chokladask, så gulligt! Vi ska fortsätta fira vår dag nästa helg, för denna jobbar jag. Då kommer även vår son och min mamma hit! Då blir det kanske någon present och tårta förstås! Det har varit en hel del att stå i på jobbet för påsken är ju snart här. Så det måste naturligtvis dekoreras om till det! Så kul men jag har varit väldigt trött när jag kommit hem på kvällarna.Smakprov finns på Facebook under Ljustorget. Kommer nog att dyka upp lite smakprov på det hela här med ska ni se! :) Nu blir det melodifestivalen förstås, sedan tidig kväller för jag jobbar ju även i morgon. Så ha en skön och trevlig kväll alla för det ska jag ha :) så hörs vi snart!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar