måndag 3 mars 2014

Retro nytt

Här kommer lite retro-nya loppisfynd, underbara prylar enligt mig! :) Den cylinderformade lyktan i glas och träljusstaken i svart metall, trä och den lilla orange vasen kommer från fynd hallen. Katten i trä från mitt gamla jobb Solhusets loppis. Ljuskoppen fick jag av min gamla arbetskamrat Christina. Den köpte hon på  Riokompaniets loppis och där hittade jag även stativet till. Den vackra flerfärgade kannan köpte jag på Mormor marängs skafferi. Vi har i dagarna fått en ny butik i gamla-stan med vintage! Så dit bär färden av i morgon, ska bli spännande. Blir nog lite loppis besök med kan jag tro! Skulle ha börjat vårpiffa lite här hemma. Men inspirationen och orken har liksom inte infunnit sig, jobbet har nog tagit den tror jag. För där har det ju varit full fart med den varan. Nu när våren och påsken står inför dörren! Kanske skull försöka göra ett litet ryck i alla fall, få se hur långt jag hinner. kanske piffing inspirationen kommer smygande bara jag börjar, man kan ju alltid hoppas! :) Ha en bra arbetsvecka alla så hörs vi kram! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar