onsdag 5 februari 2014

Mormors Café




Här kommer lite bilder från Mormors Café i Edsbyn! Ett väldigt mysigt rätt så nyöppnat ställe där min svägerska Bettan har börjat jobba, så kul! Hennes blogg (bland moromrs gömmor). Det är min kusins sambo som driver stället. Jag prövade en banankaka med vaniljglass väldigt god måste jag säga. Det var nog inte sista gången jag åt en sådan! :) Så har ni vägarna förbi Edsbyn så passa på att besöka detta mysiga Café! I dag har jag jobbat och det gick bra. Lena och jag hjälptes åt att tillverka lite ljus till påsken. Mitt självförtroende sviker mig så hon gör det mesta än så länge. Men jag ska arbeta på det, får se hur det kommer att gå! :) Blev även lite go fika med hem från jobbet i dag, är ju lill-lördag! :) biskvier päron och en vanlig. Päron biskvier är en av mina favoriter från jobbets café! Nu blir det nog lite te och tidningen Retro av ett äldre numer jag beställt som kom i lådan. Ha en skön kväll alla för det ska jag ha :) kram!

1 kommentar:

  1. Ja det cafeét är toppenmysigt och jag är redan stamkund där.. ;) Beklagar verkligen din fars bortgång *styrkekramar i massor* <3
    Skoj att du hittade lite smått och gott nere på mitt loppis också, trist att jag inte var där denna gång dock..men bättre lycka nästa gång då. =)

    Sköt om dig gumman <3
    Kram
    Sanna

    SvaraRadera