fredag 14 augusti 2015

Livets goda










Livskvalitet på hög nivå, en vanlig Måndag eftermiddag vid Letsjön! Med svåger och hans familj. Man får ta alla tillfällen man kan att njuta av solen när den dyker upp och man har börjat jobba igen! :) Jag älskar verkligen denna vackra sjö och plats. Före semestern bjöd vi på en stuga vid sjön. Helt perfekt tyckte jag med el och vatten indraget. Så man kunde bo där permanent om man ville och på lagom avstånd från vårt hem. Men det blev budgivning och vi stannade trots allt positivt. För man kan ju inte bara tänka med hjärtat, det skulle bli för dyrt för oss i slutänden! Men det känns surt för vi hade varit dit några gånger och jag hade ju redan flyttat in liksom dum som man är. Men vi kikar  vidare kanske det blir vår tur nästa gång! Vi håller på med en massa fix här hemma, så blev det ju en mysig semester i stället! :) I dag har jag och Rebecka gott runt kyrksjön i det fina vädret. Efter blev det lite lunch på Finess och kaffe hos Rebecka, en helt okej dag! :). Få se vad kvällen kommer att bjuda på. Ha en fin och skön helg alla, själv jobbar jag. Men bara till 15.30 som tur är, så jag hoppas på två fina kvällar denna helg. Vi ses kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar