onsdag 26 augusti 2015

Vilken samling











Här kommer lite fler bilder från vår semestertur till Varberg! En dag for vi ju ut på landet och kikade lite som jag tidigare visat här. Vi besökte bland annat Svedinos bil och flygmuseum, vilket ställe! Det tog aldrig slut på sevärdheterna snacka om samlare. Vi hade sett på T- Fordens historia kvällen före på Tv och nu fick vi se dem live så kul! Kan verkligen rekommendera ett besök där om ni har vägarna förbi Varberg. Nu i dagarna investerade även jag i en ny bil. En Toyota auris lite sportigare modell väldigt snygg och underbar att köra. Men det kändes lite vemodigt all lämna ifrån sig gamla camryn som har tjänat mig i åtta år! Få se hur länge denna bil får hänga med mig. Jag har varit hemma i en vecka nu från jobbet, det kallades för bränn och gnällkäring tidigare innan det fick ett riktigt namn. Det stämmer så himla bra för det bränner och värker över allt i kroppen så man blir helt matt. Men det går i vågor så jag hoppas att det värsta ger sig snart! Snart är det freda igen då, så ha en trevlig helg. Jag ska försöka jobba så har ni vägarna förbi Ljustorget så kanske vi ses kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar