fredag 28 augusti 2015

Några sommar fynd








Här kommer några av mina sommar fynd! Tv kannan, burkarna och plåtbrickan köpte jag på en antik bakluckeloppis på Postplan. Lampan och morteln i tik är från Solhusets loppis. Kastrullunderläget i original förpackningen och kryddsatsen kommer från Butik Unik. Servett stället köpte jag i Nyåker på en loppis! Allt går i retro stil och ska förgylla mitt kök. Så mysigt och fint med gamla prylar, dom har en skäl! Jag blandar  nytt och gammalt men försöker hålla ihop det hela. Oftast i stil och färgnyanser på något vis! Det har blivit lite loppis besök i sommar och fler av mina fynd kommer att dyka upp här fram över! Nu blir det till att vila en stund, har blivit mycket av de denna veka. Men känner mig lite bättre i värken i dag. De är bra eftersom jag ska försöka jobba i helgen, som jag nämnt tidigare! Hoppas på en fin helg till er alla och kram från mig så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar