fredag 22 februari 2013

Härligt med lite vår






Jag har hållt på att göra lite vår i köket i två dagar nu, för att försöka uppmuntra mig lite! Skulle velat putsa fönstren med men det är omöjligt just nu eftersom kroppen värker i massor. Här är lite av resultatet fler bilder kommer! I tisdags kom min svägerska Leena på besök med sin lilla Nellie trevligt och i onsdags blev vi bjudna till mina svärföräldrar på fika. Tillsammans med de övriga barnen med familj. Vi fick små presenter sönerna fick kepsar med belysning och vi flickor fick digitala äggklockor, så snällt! Jag har varit hemma från jobbet nu i två veckor och hjärnan längtar verkligen tillbaka till jobbet och arbetskamraterna. Men kroppen vill något helt annat.Jag tar korta promenader och hjärnan blir piggare men kroppen värker bara ännu mer. Men det är bra med frisk luft så jag envisas att gå ändå! I morgon far vi till Edsbyn en sväng har ju inte träffat vår dotter på två veckor nu och det känns ovant. Den 3/8 ska jag träffa min läkare tillsammans med min handläggare på Arbetsförmedlingen få se hur det kommer att gå, jag vill ju jobba! men inte ihjäl mig. Trevlig helg på er alla och kram!

1 kommentar:

  1. Vad duktig du är som fixar och donar fast du mår så dåligt. Själv gör jag knappt ens det nödvändigaste nu, bara väntar på att skovet ska gå över så jag orkar nånting igen.
    Hoppas det blir ett vettigt resultat av mötet med arbetsfömedlingen. Hoppas du kan jobba lite lagom så du slipper mista jobbarkompisarna. Jobbgemenskap är viktigare än vad man tror. Liksom att klara av att jobba - om än lite. Lite är bättre än inget alls.
    Hoppas få se dig på Ljustorget snart men inte på heltid. ;-)Saknar dig där.
    Ta hand om dig!
    Kram.

    SvaraRadera