måndag 11 februari 2013

Nu har dom kommit


Nu har mina ljus från Party lite kommit! Jag prov eldade ett teljus i doften Gurka och ingefärsmynta i dag. Den var väldigt mild och uppiggande. (De gröna ljuset på övre bilden!) De gröna votivljuset kiwi,kyss doftade väldigt gott det med och den tillhör blandningen Förbjuden frukt. En liten tyngre och romantisk doft som passa till kvällsmyset! :) Nu är min man och jag solokvist i tre veckor. Tomt och tyst blir det men bra att öva sig lite försiktigt. För vår dotter tar studenten i sommar och då vet man ju aldrig var vingarna bär henne, som man brukar säga och sonen har ju redan bott borta i några år nu! Jag har varit ledig i dag och mest tagit det lugnt. Men orken finns liksom inte där, är väldigt slut just nu! Få se hur det kommer att gå för jag ska ju jobba mitt tio dagars pass nu med en dag ledigt så det känns inte alls bra! Kram på er alla tills vi råkas här om inte annat!

1 kommentar:

  1. Hoppas du piggar på dig snart.
    Skönt att ni får öva er i att vara ensam just nu då så kanske du hinner vila dig pigg.
    Saknade dig på Ljustorget igår.
    Kram.

    SvaraRadera