måndag 4 februari 2013

En mini


I lördags var vi till Sundsvall och storhandlade igen, så nu är förråden fyllda! :) Torrvaror först sedan matpaus på Ikea efter kött, grönt, mjölk- produkter och hemresa, effektivt. I bland blir det ju även Birstacity förstås, men vi hoppade det denna gång! På Coop hittade jag dena söta burk för en tia, som jag fyllde med blå badsalt när jag kom hem. Jag hade en likadan sedan tidigare fast större fylld med bomull. Den har jag haft sedan tonåren tror jag! :) Den lilla burken fanns i många olika varianter. Så jag blev glatt överraskad när den fanns i samma modell som den jag redan hade hemma! :) Helgen annars har varit lugn och skön på söndagen blev det en promeniks i solskenet med gubben bla. Så i morgon är jag redo för arbete igen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar