torsdag 14 februari 2013

Hjärtan


Hjärtan vill man ha kärlekens eget tecken! De här två hjärtana dekorerar mitt kök.De övre köpte jag nyligen på mitt jobb ljustorget och det finns i flera varianter. De nedre köpte jag av min svägerska Bettan när hon hade loppis hemma på gården. Men gunghästen i mitten är även den inköpt från jobbet! Jag är verkligen inte i min bästa form för tillfället Musten har liksom totalt runnit ur mig, som man bruka säga. Jag vet inte hur jag ska fylla på den igen. Jag tog en promenad i dag för att få lite luft. Men kroppen värker och gör ont så det blir inte mycket bättre. I går bakade jag en sockerkaka för att försöka tänka på något annat ett slag, men jag vilar mest. På tisdag ska jag till doktorn i alla fall få se vad hon har att säga. Hatar att vara så här.:( Vill även passa på att tacka mina vänner på Facebook, här och mina arbetskollegor för all omtanke det värmer verkligen! Så stort kram till er alla!

2 kommentarer:

  1. I love that first heart. What's the material? Is it a part of an old vintage tile?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Thanks! I really like it too. It's made of plate, but it's new material. I have bought it from my job "Ljustorget" where we sell candles and decorations.

      Radera