måndag 17 juni 2013

Grycken










Helgen har varit händelserik! På lördag eftermiddag for vi till Grycken och hälsade på våra underbara vänner Solliens i deras stuga. Senare på kvällen blev det crusing på köpingen här i Ljusdal! På söndagen bjöds vi på en vacker modevisning på museet med kläder från olika årtionden. Min dotter Rebecka, svägerska Leena och henes ettåriga dotter Nellie var med och gick, så kul, dom var så fina så. Bilder från crusingen och modevisningen kommer senare! På söndag eftermiddag for vi till Edsbyn en sväng och hälsade på. Där blev vi bjudna på kvällsmat med en underbar marängtårta fylld med rabarber till efterrätt. Så helgen har varit väldigt trevlig och mysig vill jag säga! Nu jobbar jag bara tre dagar sedan går jag på semester tre veckor, ska bli skönt. Få se vad semestern kommer att erbjuda vi har inga speciella planer för den just nu i alla fall. Kram från mig så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar