onsdag 26 juni 2013

Loppis i Ryggesbo









I lördags var jag på loppis i den gamla skolan i Ryggesbo. Min svägerska Bettan hade hjälpt ägarinnan med en loppis i det gamla dasset. Vi fick även gå husesyn i det gamla huset så vackert! Dom har renoverat alldeles själva. Jag fyndade lite till mitt marina vardagsrum en liten balja med stenar och snäckor, gräset hade jag sedan tidigare, en fågel i trä samt en mobil med fåglar i keramik och tre inredningstidningar summan på det hela blev 66:-. Det blev även en till loppis i Ryggesbo på vägen tillbaka till stugan. Bildet på prylarna därifrån kommer senare. Nu blir det filmkväll här hemma efter en fika hos min svägerska Leena. Hon bjöd på en god hemmagjord glass och kaffe inte tokigt alls, äter jag gärna fler gånger. Men nu drogs filmen visst igång så vi hörs kramiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar