måndag 22 juli 2013

Min loppissommar








Här kommer lite mer fynd från min loppissommar! Prylarna kommer från olika ställen och länder! :) Sköldpaddan, backelittelefonen från 1961 och tak-kronan kommer från Fyndhallen här i ljusdal. Fyrkantiga plåtburken är från Villa nygammalts loppis och den runda i från Löjten i Norge. Riset och ljuskopparna är från en loppis i Ryggesbo och den lilla elefanten samt glasjordgloben kommer från garageloppisar mellan Ljusdal och Tallåsen. Jag är så nöjd med alla mina fynd och det hinner nog läggas till ytterligare några innan dena sommar tagit slut! :) Jag har haft en skön semestern här i vår närmaste omgivning. Men i min sista semester helg blev det även en underbar tur till Norige och Gejranger samt Trollstigen mm. Bilder på det kommer senare plus lite annat jag också hann med på min tre veckors semester. För jag har redan hunnit arbeta en vecka nu. Men har sparat två veckor semester till längre fram och det känns bra! Hoppas ni andra också haft en bra semester eller har! kram vi ses!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar