fredag 8 november 2013

Dagens projekt

Här är mitt senast pyssel projekt! Svamplyktan kommer i frän Partylite som jag nämnt tidigare. Fatet, mossan och den stora dekorationssvampen är från jobbet (Ljustorget). Stenarna och små svamparna hade jag sedan tidigare! Det har är början till vinter i mitt kök! :) I dag har jag varit ledig för jag jobbar helg. Har bara mest tagit det lugnt tvättat lite anars bara myst. Har varit ut och fotat lite frostbilder, resultatet kommer här senare. Jag fick mig lite nostalgi läsning med, helgen till ära. Tidningen Retro som jag beställt två gamla numer av dök upp i brevlådan. Härlig läsning man blir verkligen glad av alla former, färger och mönster! :) I kväll blir det nog lite innebandy om jag orkar. Har sprugit så mycket på jobbet de sista dagarna. Vi fick leveransen från Norge med 6 pall. Sommaren och höstens pyntningar har flyttats för att ge plats till vinter och julen alla ljus och prylar som nu ska fram! Ha en trevlig helg och ta det lugnt där ute i trafiken om vintern skulle dyka upp kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar