måndag 4 november 2013

Ute fast inne

Här kommer lite ute fast inne! Jag lovade att visa min förälskelse jag köpte på Kardemumma och här kommer han! Se en sådan snygging denna underbara rugg-uggla! :) Svamp ljuslyktan kommer i från Partylite och den köpte jag för halva priset, tycker den är lite retro faktiskt. Det lilla huset har jag köpt på en nyöppnad blomsterbutik nere på köpingen. Den lilla ugglan och kotteljustakarna är från mitt gamla jobb Solhusets loppis. Ljusstakarna har jag fått av min arbetskollega därifrån Kjelle! så häftiga tycker jag! :) I dag har jag varit barnvakt till min mans brorsbarn! Vi har bakat lite, dansat lite breakdance jag visade dom lite gamla moves! :) Men dom får nog öva en aning innan dom kommer upp i min klass ;) hihi! Men i morgon är det kneget som kallar igen. Vi väntar på leveransen från Norge med vinterljusen. När dom kommer blir det omdekorering för fullt i butiken. Få se om dom kommer inom denna vecka! Nu blir det till att kasta sig i duschen och sedan i säng så man är någorlunda alert inför morgondagen. Så natti natti från mig så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar