tisdag 12 november 2013

Små kristaller





Fototur till postlådan, innan snön, lite frostiga bilder! Bilder jag lovade i mitt tidigare inlägg. I går var jag ledig men jobbade in en dag jag var skyldig. Julen ska ju dekoreras upp nu på jobbet. Så i går fixade jag med det hela dagen. Vi har ju stängt på måndagarna så det var skönt att få hålla på alldeles själv. Så kunderna slipper snava över lådor och annat som står i en enda röra. Jag hann få upp det mesta men inte allt, så det blir att fortsätta i morgon. För i dag har jag varit ledig och det behövdes känns i kroppen och knoppen vill jag lova av all kreativitet. Så det är bara att hoppas att de andra blir nöjda med mitt jobb! :) Ha en skön kväll, nu ska jag gå och kolla på Montasamis med venner! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar