lördag 16 november 2013

Loppis och annat

Lite nytt! Porslins kakburken är verkligen ett fynd den fick jag för en tia på Unik butik! De schackrutiga gryt- underläggen i perstorpsplatta och fågel-figurinen köpte jag på Fyndhallen, underläggen för en femma styck och fåglarna för trettio kronor. Burken är ny och kommer i från Coop. Inte den billigaste men jag älskar innehållet och burken var så gammaldags och vacker så det fick gå ändå! Nu börjar jag bli klar med jul dekorationen på jobbet, känns så skönt! Har bara dukningen samt att klä granen kvar, men det hoppas jag få hjälp med! Jag tror det blev bra, har fått godkänt av mina arbetskollegor i alla fall, känns så bra! :) Så i år hann vi nog bli klar till advent med allt hoppas jag! Bilder på resultatet kommer att dyka upp här. Så det är bara att titta in om ni har vägarna förbi Ljusdal till mitt jobb Ljustorget! Hoppas vi ses! och ha en skön helg all vänner kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar