måndag 28 oktober 2013

50 till 70tal

Här är mina senaste fynd! Burken och tunnan med glasen hittade jag på Riokompaniets loppis för 50:- Jag köpte ju en likadan burk på Lobonäs loppmarknad tidigare i höst med texten Glädje. Så jag blev väldigt glad när jag hittade den här! Kannan kommer i från mitt barndomshem. Jag frågade mamma sist jag var hem om jag fick ta den och det fick jag till min förtjusning! Timglas-vasen i 50tals stil samt ljuskopparna är mitt senaste fynd. Dom köpte jag på Mormor-marängs skafferi! Vasen var med i ett reportage i det senaste numret av tidningen Retro som jag har börjat köpa, lite kul tycker jag! :) Så mycket nostalgi i den, visade mamma tidningen och hon kände igen så mycket i den. Har funderat att börja prenumerera på den! Jag är ledig i dag och i morgon för jag har jobbat helg! Blir lite hemma stök i dag men i morgon blir det nog en liten loppis vända. För jag måste ändå ner på köpingen och handla för att fylla på mat förrådet! :) Ha en skön kväll alla och kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar