torsdag 17 oktober 2013

Vackert

Här är min lila höstplantering i zinkbaljan på gården. Så vackert i solens sken! Bäst att skynda att njuta av de sista vackra höstdagarna. Snart ligger snön vit på marken! I tisdags var jag ledig eftersom jag jobbat helg. Då blev det en liten loppistur men bara på två loppisar denna dag. Gjorde två fynd på den ena! Blev en sväng på en av mina favoritbutiker med, Kardemumma där jag blev förälskad! :) Ni får se i vem senare även mina två loppisfynd. Det är full fart på jobbet med lite av allt möjligt faktiskt. Har fotat en del, bla nya bakverk och till halloween mm.Ska läggas ut på vår facebook sida Ljustorget! I morgon är det fredag igen då, skönt med helg. För jag har rätt ont i min fiberovärk för tillfället och sover inte så bra just för det, så jag är väldigt trött. Men det går ju upp och ner så man får hoppas att det blir bättre snart! Ha en skön fredag alla vänner, så hörs vi kramiz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar