torsdag 24 oktober 2013

Härligt med färg



Underbara gåvor i alla dess färger! :) Allt kommer från mitt gamla jobb Ljustorgets loppis. De fina vinglasen 70 tal tror jag att det är. Fick jag av min snälle son Markus när han hade ungdomspraktik där. Grisen är från min tidigare arbetskollega Ylva som också jobbar där. Det är så kul att få gåvor bara utan vidare.Det borde man bli bättre på, men det blir liksom inte av! Vi tillbringade helgen i Sundsvall helt underbart! Med god mat och trevligt sällskap Så skönt att bara komma hemifrån en stund och hämta ny energi! I helgen jobbar jag men i morgon är jag ledig. Få se vad jag ska hitta på. Blir nog att fortsätta byta i garderoben till vinterskruden. Men som det verkar nu så har man kunnat behålla de lite svalare kläderna ett tag till, om man tänker på denna härliga värmen som håller sig kvar. Nu måste jag skynda mig till tv så jag inte missar hela Sverige bakar, det har ju redan hållit på en stund. Så hej från mig så länge kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar