fredag 25 oktober 2013

Dagens pyssel

Blev lite pyssel sugen i dag! Köpte hem sand och kvistar från jobbet i går och så här blev det färdiga resultatet. De ska dock få vänta en aning innan dom kommer fram! Ljuslyktorna är från Party lite och kallas votivljushållare trio! Dom är så trevliga och dekorativa tycker jag. Eftersom man kan ändra efter årstid eller dylikt i dom! :) I går fastnade jag framför tradera, jag har aldrig handlat där. Men var väldigt kul att kolla vad saker och ting kan läggas ut för och vad slutbeloppet kan bli! Tittade på burkar och hittade en  retro jag fastnade för. Men budgivarna var många så den kan nog bli dyr. Ska nog ta en titt i dag med och kolla vad den är uppe i nu. För den skulle passa utmärkt till de retroburkar jag redan har! I kväll blir det nog  lite innebandy. Vi är ett skönt gäng som brukar lira det under vinterhalvåret, bra för både kropp och själ! :) Ha en trevlig helg alla så hörs vi! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar