lördag 19 april 2014

Nu är våren här

Nu är våren här på jobbet! På torsdags kväll for vi till Edsbyn och hälsade på. Fredagen bjöd på mycket gott först blev vi bjudna av mamma på plockmat sill, inlagd strömming, ägghalvor och så vidare. På eftermiddagen fortsatte färden mot svärföräldrarnas stuga i Lillskog. Min mamma och hela vår familj var med så mysigt! Där blev vi bjudna på kladdkaka, grädde och blåbär samt en god likör till kaffet så gott! Så ledigheten hittills har varit perfekt få se vad resten av den kommer att erbjuda! Tyvärr har min kamera pajat den känner inte av att det sitter ett minneskort i den längre. Så det blev tyvärr inga kort tagna på denna mysiga tur. Hur ska jag klara mig utan kamera, går ju bara inte! :(. Få se om jag kan låna min pappas kamera så länge, till jag har råd att köpa en ny. Ha det så bra ni andra med på ledigheten vad ni än gör, vi ses kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar