fredag 4 april 2014

Vår piffad

Lite vår piffning till både mig och garderoben. I tisdags tog jag och Rebecka en liten mysdag! Vi gjorde gamla stan nere på köpingen med två nyöppnade butiker plus två loppisar. Vi avslutade det hela med lite sen lunch på finess i centrumhuset, mycket mysigt. Bilder därifrån kommer senare. Här är mina fynd till vår garderoben. Blusen, linnet och klänningen jag har på mig köpte jag på mitt gamla jobb solhusets loppis. Den gråa tröjan och sjalen köpte jag på den nya vintage butiken. Jag köpte även en glas firre på unik (loppis). Bilder kommer dyka upp även på den senare. Jag har även klippt mig och fått lite ny färg i håret under veckan så skönt! Här är resultatet, har man ingen fotograf i närheten så får man väl fixa det själv då. Min första tagna och upplaggda selfie. Men någon gång ska väl vara den första! :) I dag har jag varit ledig så det blev en sväng på Villa nygammalt medan jag väntade på min dotter som även hon ville ha en ny vårfrilla. det blev två fina fynd där i dag. Men nu är fredags filmen avklarad och sängen vänta. så sov sött alla vänner där  ute så ses vi kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar