söndag 27 april 2014

Ska det så ska de!

Finess i centrumhuset renoverade sin lokal för en tid sedan! Äntligen blev det av att gå dit och två gånger på kort tid också. Först blev det lunch med Rebecka hon tog bakpotatis med kesoröra och jag nachotallrik så gott! Gången där på blev det go-fika med svägerskan Leena och Rebecka. Jag tog min favorit en Budapest bakelse. Så här fint blev det uppe i alla fall! Blir oftast att vi fikar på jobbet annars! Nu har jag jobbat helg och det har gått skapligt kan jag tycka! Få se hur kroppen kommer att reagera om det blir sämre väder igen, vill inte tänka på det! :( Nu vill jag ha sommar och någorlunda stabilitet i vädret så kroppen får må bättre. I morgon blir det en lugn dag med bara lite små göra här hemma få se vad det blir på tisdagen! Ha en bra arbetsvecka ni andra. Få se om väderprognosen håller och det blir kallare, hoppas på finväder jag som sagt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar