torsdag 24 april 2014

Vacker & cool

Två nya härliga plåtburkar! Den övre burken har jag fått av min svärmor Ulla. En liten händelse kring den. Jag såg en sådan burk i fönstret när det var stängt på röda korsets loppis för ett tag sedan och bad min svärmor köpa den till mig. Eftersom jag själv skulle bort dagen där på. När hon kom dit på morgonen hade redan någon annan tagit den för den stod på kassadisken så det blev ingen burk. Men här-om-dagen till hennes förtjusning kom det in en precis likadan på hennes arbete. Solhuset loppis, det kan man verkligen kalla röta och då slog hon till så klart och gav mig den i present. Snacka om att jag blev glad och väldigt överraskad! :) Radio burken i retro stil har jag beställ på nätet i från Broarne! I dag har jag varit hemma från jobbet och sovit och vilat hela dagen, har så himla ont just nu. Börjar bli så less på det här, nu måtte det vända snart! :( Söta drömmar till er andra, så hörs vi en annan dag kram!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar