torsdag 22 augusti 2013

Kärt återseende









För cirka ett år sedan var jag med min chef och mina arbetskollegor till Løjten lys där vi får mestadelen av våra ljus levererad i från! Jag tyckte det var så sagolikt vackert där och ville gärna visa även min egen familj stället. Sagt och gjort nu på semestern tog vi en tur genom Norge och på hemvägen svängde vi in på Løjten! Min familj tyckte det samma som jag -vilket ställe! Så jag kan varmt rekommendera er där ute att besöka Løjten lys utanfär Hamar i Norge, ni kommer inte bli besvikna! Ni kan gå in på vår hemsida Ljustorget.se och klicka er vidare dit för mer information om stället! Ett ölglas-ljus till min son, en groda på ett löv samt den lila fågel-vasen fick följa med oss hem. Även lite prylar från loppisen skattkammaren. Jag köpte en fin burk som jag visat här tidigare i ett inlägg och min dotter köpte även några små prylar. Bilder på fågeln som även finns med på bild här och grodan kommer senare! Även lite bilder från Loppisen. Har ni vägarna förbi Ljusdal kan ni besöka oss på Ljustorget där denna sagovärd finns fast i lite mindre skala! Hade (som dom säger i Norge) så länge i alla fall! :).  Fler bilder från mitt förra besök finns här på bloggen under "Ljustorget".

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar