onsdag 7 augusti 2013

Utförsäljning




För någon vecka sedan var jag och min Svägerska Joanna på utförsäljning av en del Partylite prylar i närheten av Sundsvall. Det fans en massa fint men det har fick följa med mig hem! Aromabrännaren Jordgubbsland har jag länge velat haft men inte köpt, så nu slog jag till. Ljuskopparna i mandarin fanns för ett bra tag sedan i katalogen, men jag hade glömt bort dom. Men när jag såg dom brinna på plats blev jag fast och jag gillar ju orange som ni kanske förstått vid det här laget. I alla fall ni son följer mig här. Ordinarie priset på kopparna var 239:-st och aromabrännaren plus melts att lägga i kostade 279:-,129:-. Summa att betala 1125:- mitt pris för allt blev 390:- det kan jag leva med! :) På vägen hem måste vi bara stanna i Hasela och fota denna vackra solnedgång. Orange som den var och allt! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar