söndag 11 augusti 2013

Kräftfest










I går var vi till Ovanåker på kräftfest hos min bror Kristian och hans fru Bettan! Det blev en helmysig kväll med smått och gott! :) Så stort tack kära ni för inbjudan! Min svägerska Bettan har alltid nya idéer på gång.Hennes senaste är ett badhus ute på tomten väldigt speciellt sådant måste jag säga. Men det är verkligen hon över det! :) Bilder på bygget kommer dyka upp här så får ni se vad jag menar! På vägen hem i dag svängde vi in på Ryggesbo loppis en snabbis. Min dotter Rebecka köpte 6st väldigt fina glas och själv köpte jag en glasfisk till min lilla gröna samling! Den passade som fisken i sjön där bland det andra kan man säga! :) Så helgen har varit lugn och trevlig på alla vis. På lördags förmiddagen innan vi for han vi med en liten tur på en gatuloppis nere i Ljusdal. Som min svägerska Leena bjöd med oss på. Min dotter hittade en hel del, även min son handlade lite faktiskt! Själv hittade jag en fin vas och fyra ljuskoppar (min svaghet) bilder kommer på mina fynd. Hoppas ni andra också haft en bra och skön helg!

2 kommentarer:

  1. Kräftor är gött. Tyvärr har jag blivit allergisk emot dem så jag kan inte ens ta i dem utan att få klåda. Äter jag kräftor får jag magkramp i flera timmar. Men det finns värre saker att vara allergisk emot så jag ska inte klaga.
    Härlig sommar du haft med alla loppisar. :-)
    Kram.

    SvaraRadera
  2. Mysigt det blev! Finfina bilder :))

    Kram Bettan

    SvaraRadera