onsdag 28 augusti 2013

I mammas gömmor





För ett tag sedan när jag var hem till mina föräldrar i Ovanåker. Tog jag en loppis vända i deras hus och hittade lite roliga gamla fynd och helt gratis sen! :)! Det mesta är efter min farmor. Men vasen fick min föräldrar i bröllopsgåva 1967! Den fick ingå i en nytt dekorerad höst dricka till vardagsrummet. Bilder från mitt höst dekorerade vardagsrum kommer. Med fler loppis fynd som ni kanske känning igen från tidigare inlägg, men även några ny fyndat. Bilder på vår nybyggda vedbod och färdig renoverade trapp kommer också att dyka upp! På fredag är jag ledig så då fortsätter min förvandling i höst stämningens tema i köket, blir det nog. Vilken tur att vi har våra årstids växlingar så man även kan spegla dom inomhus! I alla fall om man gillar att förändra i liten skala i sitt hem som jag! :) Kram från mig så länge!

2 kommentarer:

  1. Oj vad du lärer ha småprylar... :-) Själv har jag faktiskt inte alls så mycket pynt och grejer. Jag pyntar med mina virkade dukar och hemsydda kuddar istället. :-)
    Kramen.

    SvaraRadera
  2. Jo du Ninni här finns det gott om den varan. Men det är ju så himla kul att dekorera om och då är det ju bra att ha mycket att välja mellan! :) Du som har ett helt nytt hus nu och allt, jag skulle vara alldeles salig om jag haft det! :) Men du donar ju och matchar med färger du me. Med egen händigt gjorda saker fina dukar, gardiner till och med virkade sådana så fint! Kramiz hoppas vi ses snart hälsa gubben!

    SvaraRadera