tisdag 3 september 2013

Eldigt

Här kommer lite bilder på mitt höst dekorerade vardagsrum! Nästan allt på brickan är sommarfynd vasen fick jag av mamma, svanen är ju ett loppis fynd från Ryggesbo och lyktorna är ett Partylite fynd. Blommorna köpte jag på Dollar förra helgen! Kudden och den svarta trearmade ljusstaken är mina senaste loppisfynd. Kudden köpte jag på rödakorsets loppis nere på köpingen för en tjuga, i alla fall fodralet, kudden hade jag sedan tidigare. Ljusstaken köpte jag på mitt gamla jobb Solhusets loppis för samma pris som fodralet! Det är så bra att kunna förändra och piffa för en liten peng, samtidigt bra för miljön med återanvändning! :) Den dekorativa ödlan i trä är dock ingen något återanvänt men en rea vara i alla fall, från Unik butik för 60 :-. Andra halvan av mitt höstdekorerade vardagsrum kommer också dyka upp här. Med lite fler fynd och gåvor! :) I dag är jag ledig och tänkte fortsätta göra höst här hemma men orken och inspirationen sviker mig i dag. Så det får nog bli bara de sysslor som hör till vardagen i dag. Få se när inspirationen återvänder! :) Ha en bra arbetsvecka där ute, kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar