torsdag 5 september 2013

Andra halvan

Här kommer bilder på mitt höst dekorerade vardagsrum fast andra halvan! Den mysiga uggleljuslyktan och den minsta retro vasen är nya och dom har jag fått av mina svärföräldrar. Även den lilla glasfisken är ny och ett loppis fynd från Ryggesbo loppis! I dag har vi håligt på och dekorerat om i butiken hela dagen. Man blir alldeles stirrig till en början och vet inte riktigt vart man ske börja. Men mot slutet av dagen lossnade det så i morgon är det bara att köra på! :) Så spännande att se slut resultatet, man får låtsas vara kund och komma in genom dörren och se de hela från kundens sida. Bilder på resultatet kommer nog att dyka upp här ska ni se! :) I morgon var det freda då  igen och i helgen blir det nog lite bebis gos hoppas jag för två av mina kusiner har fått smått. Tre företer men två av den kanske jag kommer att få träffa i helgen med lite tur! :) Så ha en bra dag i morgon och även en trevlig helg! kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar