onsdag 11 september 2013

Rött på hjärnan





Här kommer lite loppis fynd i kärlekens färg! :) Socker burken är från Villa nygammalt. Plåtfatet och boken är från en loppis i grannbyn dom kostade 30 :- styck. De fyra filtade ljuskopparna köpte jag på en gatuloppis i Ljusdal. Zink kannan är från Solhusets loppis och en gåva. Loket fattades men den blir ju fin som vas tänkte jag! :) I helgen är det stor loppis marknad i Lobonäs och Voxna så färden styr nog ditåt skulle jag tro. Få se om det blir några fynd. En trevlig avslutning på sommaren och välkomna hösten på tycker jag! :) Blir som en liten familjmys dag, så hoppas detta underbara höstväder håller i sig till dess! :) På jobbet Ljustorget dyker det upp nya saker nästan varje dag, så spännande och kul att få ställa fram. Man blir alldeles varm i kroppen av alla underbara höst färger som nu är på plats. Så titta gärna in om ni har vägarna förbi och njut med oss! Kram från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar