måndag 30 september 2013

Färdigt

Här är två av våra vår och sommar projekt, som nu är klara och vi blev väldigt nöjd med resultaten! Inte den största vedboden precis men räcker till hjälp eldning för varm vatten innan den värsta kylan kommer, för då går vi över till pellets-eldning i stället. Det har inte blivit så mycket bloggande för mig på sistone alla mina Tv favoriter har ju kommit i gång igen! Så jag har liksom hamnat framför tv på kvällarna. Bonde söker fru, Hollywood fruar, Trini och Susanna stajlar om kändis Sverige och hela Sverige bakar. Är mina favoriter just nu! :) Men jag har fyndat så fina saker på sistone som ni bara måste få se, så bilder på de kommer senare. Men måste jag krypa till kojs så jag orkar upp i morgon. Så hej och god natt alla vänner från mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar