torsdag 15 augusti 2013

Nydukat





Nu går det mot mörkare tider och hösten är snart här med all sin färgprakt! Så i går dukade jag om bordet i lite murriga och varma färger. Chefen är på mässa i Stockholm just nu ska bli så spännande att se vad som kommer att dyka upp på jobbet fram över, som hon beställt. Att får plocka fram i butiken och dekorera om med! :) Jag trivs verkligen när jag får använda min kreativitet och dekorera om i butiken inför de olika årstidsväxlingarna m.m. I morgon är jag ledig och ska fara med min man och mina svärföräldrar till Bollnäs på teater, ska bli kul. Snålfarfar heter den! Jag jobbar helg så det blir liksom lite fredags mys! :) Ha en trevlig freda och skön helg alla kram!

1 kommentar:

  1. Vilket roligt jobb du verkar ha. Dukningen såg höstigt fin ut.

    Kram Linda

    SvaraRadera