måndag 4 mars 2013

Bröllops dags firande





I helgen har vi haft lite bröllopsdags firande här hemma! I lördags var mina svärföräldrar och min svägerska med dotter här. Det blev lite tårta och kaffe till melodifestivalen! På Söndagen kom min svåger med familj och åt upp resterna! De här hade dom med sig dom är verkligen bra på att matcha, allt passade ju perfekt in i mit kök! :) Våra ungdomar var ju också hemma i helgen så vi fick presenter även av dom. Bilder på det kommer senare! I dag har min dotter hjälp mig att rensa lite i garderoben. Hon är på mitt gamla jobb Solhusets loppis och planerar för en modevisning dom ska vara med i nu på fredag här i Ljusdal (Women in red). Så då tog hon med sig kläderna dit! Annars har dagen varit lugn. Men nu kallar spisen på mig, potatis, bacon, ägg och spenatstuvning står på menyn i dag! Så det är väl bara att sätta fart fast fingrarna och axlarna värker. Man får ta det så lugnt de bara går, för man kan ju inte bara vara stilla heller!

1 kommentar:

  1. Häääärligt! Ett stort GRATTIS!!! :)

    Från oss i ovanåker!

    Kraaaam

    SvaraRadera